Zakładki :3

poniedziałek, 2 czerwca 2014

WIG + WYMIANKA + KUPIĘ :3

Dam da da daaam... dzisiejszy post będzie łóżkowy, gdyż zaatakowała mnie choroba :c.
Doszedł w końcu wig dla Tosh.. ale jego jakość daje wiele do myślenia. .( zobaczycie na zdjęciach). Szczerze mówiąc,  mała BARDZO mi się spodobała w takiej odsłonie,  no ale tego wiga,  nie da się nawet rozczesać, a z tyłu i po bokach widać trochę siateczkę... ( chociaż może on ma być taki skudłacony?)
Tak więc pytanie do was - czy znacie kogoś,  kto miałby na sprzedaż takiego samego,  albo chociaż bardzo podobnego wiga??? Tylko żeby był dobrej jakości...
Mogę się również wymienić jakimiś ubrankami,  dodatkami czy przydasiami :))

Tego obecnego wiga, chyba nie da się uratować, chyba żeby ktoś kto jest w tym dobry chciał,  to mogę się wymienić ( dodając coś oczywiście  :)) za jedną lub dwie pary lalkowych trampek :))
Ogólnie,  jeżeli ktoś ma trampki to piszcie xD ( mail : toshiko.uri@gmail.com)
Zdjęcia robione telefonem,  w życiu teraz nie wezmę aparatu ani komputera do ręki :p






T:Buuu wyglądam strasznie. ..
K:*szepcze* Wcale nie,  dobrze Ci w tym!  :*


K: Ni już już. ..


T: Może masz rację :)


T: Papa! :3

16 komentarzy:

  1. Mi się tam ona podoba, chociaż że jak patrzę na zdjęcia to ten wig przypomina mi trochę stockowy wig mojej Paji (a on był koszmarny). ;/ Nie znam nikogo kto by miał podobny na sprzedaż. Pozdrawiam. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wygląda zupełnie inaczej :) niestety z wigami tak jest, niekoniecznie dostanie się taki jak na zdjęciu w internecie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety to jest koszmar. . Wyłysiały, wszędzie widać siateczkę, włosy postrzepione, wypadają, koszmar ;_;

      Usuń
    2. Ja od tego sprzedawcy na ebayu kupowałam i bardzo ładny przyszedł:
      http://stores.ebay.com/bjdwigfactory/
      Naprawdę dobra jakość a ceny jak wszędzie.
      Dzięki, cieszę się, że zrozumiały :D dlatego jak najwięcej fot robiłam, żeby też było widać, bo pisanie to pisanie, ale łatwiej jest jak się widzi :)
      A polar to proponuję poszukać w lumpie, często są i nie zapłacisz dużo :)

      Usuń
    3. Dobry pomysł, dzięki za linka,^^
      Mam jeszcze pytanie, jak " obszyc "
      Materiałem czy czymś kołnierz, jeżeli np. Nie robilabym kaptura? :/
      Bo z tym mam największy problem :(

      Usuń
  3. Biedna Tosziko :|| Już mówiłam, co o tym myślę. Nie powinna była sprzedawać takiego wiga, a jak już, to zaznaczyć jego stan :c Znajdziesz innego, nie martw się :3

    OdpowiedzUsuń
  4. UUU :( Jaka szkoda, bo bardzo jej pasuje ten kolorek i fryzurka. A może furek ??

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie szukam furka i nikt nie sprzedaje :(
      Prócz makarreny ale nie podoba mi się ich styl ;/

      Usuń
  5. bardzo ladnie jej w jasnym blondzie ! *o* szkoda tylko, ze taka jakosc :c

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak mnie rozczuliła ta focia jak się tulą ♥ Bosskie :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Zdrówka życzę.
    Podoba mi się Tosh w blondzie <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Zanim przeczytałam posta, popatrzyłam na zdjęcia i myślałam, że poprzedni właściciel peruki bawił się we fryzjera-amatora (i trochę za bardzo obciął tył). Ale z przodu Tosh wygląda moim zdaniem bardzo fajnie.

    OdpowiedzUsuń
  9. Mogłabyś mi proszę doradzić z obitsu! Więcej : http://marzenialalek.blogspot.com/2014/06/wazne.html

    OdpowiedzUsuń