Zakładki :3

piątek, 30 maja 2014

Arrival! *U*


-A co TO?


T: Nudziii mi się nudzi mi się nudzi mi się nudzi mi się NUDZI MI SIĘĘĘĘĘĘ
- Toshi, możesz przestać marudzić? 
T: Nie bo mi się nudzi .
- A może zerkniesz co za niespodzianka czeka w korytarzu? ;)

 T: Jesu sfjenty chodź tu!!! Tu ktoś jest!
- Już otwieram! ;D

T: O bosze czy to jest to o czym myślę? Moja siostra?! *U*

* pierwsze zdjęcie poza pudełkiem <3*
P.P.P.: Hej wszystkim, jestem Kosume Momo! :D

T: KOSUME JESTEŚ MOJĄ SIOSTRĄ BĘDZIEMY RAZEM GADAĆ I SIĘ BAWIĆ I W OGÓLE WSZYSTKO RAZEM!!!!
K: Hej Toshi :3 Miło mi Cię poznać siostrzyczko ^^
*HUGS <3 *



Lalki się zgadały i zmusiły mnie, abym zrobiła im zdjęcia na dworze, choć światło też nie to xD


T&K: Helllooooo ! ^U^

T: A kuku!

T: Kocham Cię siostrzyczko <3
K: Ja ciebie też ^w^



Słodziaki, nie ma co ^^






HELLO MY FRIENDS! :D
Jestem dzisiaj w mega humorze, bo przyjechała.. SIOSTRZYCZKA TOSHI!!! ^U^ Jak widzicie na zdjęciach xD
Już myślałam, że poczta zawiedzie i nie dowiezie mi do poniedziałku ale proszę, jak chcą to potrafią ;)

''Nowa'' jest Pullipem Peter Peter Panem, jak odgadła cwana Kayo ( a niech Cię, pająkoninju xD)
I jest GENIALNIESUODKOBOSKAPIĘKNA i w ogóle  brak mi słów ^^ To moje pierwsze zetknięcie z pullipem i bardzo się cieszę, że jest ok :)
Jej wig jest bardzo fajny, mięciutki i wyjątkowo dobrej jakości :3
Jednak ciałko to porażka T.T ZERO możliwości ruchowych, w ogóle null jeżeli chodzi o cokolwiek T.T Pierwsze miejsce na wish'u zajmuje teraz obitsu ;_;
Jednak nie ma tego złego co by na dobre nie wyszło ;D
Zapraszam na fotostory i spam zdjęciami mojego nowego ukochańca, ochrzczonego na imię Kosumi Momo - czyli Rudą Brzoskwinkę <3
< przepraszam za jakość pierwszych zdjęć ale były robione przy rozpakowywaniu w domu przy lampce :C>
Poza tym, Tosha będzie miałą nowego wiga, który, założę się, zaskoczy wszystkich ;D

Biorę udział w konkursie ^^
http://atelier-milabrocc.blogspot.com/2014/05/lets-have-some-fun.html#comment-form






Bye Bye ;3

Ps. DZIĘKUJĘ Wam za każdy motywujący komentarz, ponad 1400 wyswietleń i 22 obserwatorów! :) 


19 komentarzy:

  1. Jejku jaka ona słodka *^* Też się czaję na pullipa, ale... cóż... na razie jeszcze nie wyczaiłam żadnego, który by mnie urzekł na tyle, że bym kupiła XD Kosume jest niezwykle ślicznym i wdzięcznym modelem, tylko ta "karnacja"... Jakie obitsu do niej? . _ . Na zdjęciach widać, że dziewczyny się polubiły ^ ^
    Niezwykle mi miło, że o mnie wspomniałaś :3 Jako człowiek pająk ninja może i wiga niedługo odgadnę ;dd Chcę podpowiedź! Bo widziałam, że się na kilka już czaiłaś. Teraz pozostaje odgadnięcie jaki kupiłaś XDDD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Podpowiem, że blond, dawaj ninjo! XD

      A co do karnacji, to wystarczy obitsu natural :3 będę zamawiała pewnie niedługo z mimiwoo ^^

      Usuń
  2. Śłodziaki i imię dla Brzoskwini idealnie pasuje. Pozdrawiam ciepło....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miało być Brzoskwinki ale zły blogger zjadł literkę łobuz jeden....:)

      Usuń
  3. Ja tak czekałam na tego arrivala! Pullip Peter Pan! Ojoj! Teraz już nie wiem czy Merl ma pierwsze miejsce na wishliście czy Peter Pan. A może jednak Isul, czy dal, byul? Ja już miałam wszystko ustalone, ale przez "falę Peter Panową" na blogach, nie wiem co kupić. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hah, powiem ci, ze mi tez strasznie zamieszała w szykach! ^^

      Usuń
  4. Toshi jest nie możliwa uwielbiam jej dziecinny charakterek. Taka prawdziwa radość jest przedstawiona na zdjęciach . Super. Tak oczywiście gratuluję Ci nowej lokatorki.

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję nowej lokatorki, jest śliczna <3 Będą się z Toshi dobrze bawić :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha teraz będą w domu robiły wypasione balangi z lalakami barbie ;D

      XD

      Usuń
  6. Jejju, nie wiedzialam że ona jest taka ładna :o strasznie fajne zdjęcia, obydwie tak uroczo wyglądają w dwóch kitkach ;w;

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tagje słitaśne ;33
      W sumie tylko dzięki kitkom Kosumi wygląda jak dziewczynka bardziej xD
      Jutro ja zobaczysz, na żywo jest ładniejsza ^^ Jak nam to spotkanie wypali ; 3

      Usuń
  7. Super razem wyglądają :)
    Pozdrawiam. xxx

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratulacje. :3 Nic a nic się nie spodziewałam. ;D Ostatnio tyle się namnożyło peterów na blogach że też się w niej zakochałam. :3 Pozdawiam. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hah Dziękuję ; D * botynicanicotymniewiedziałaś xD*
      Faktycznie ostatnio masa ich jest, ale w sumie fajnej bo co lalka to inne plany co do niej i i tak każda będzie wyjątkowa^^

      Usuń
  9. Jaaaaa, zazdroszczę, moja Amelka też marzy o siostrzyczce a tu guzik :(
    Będzie w następnmym poście, z polarka :)

    OdpowiedzUsuń