Zakładki :3

sobota, 22 marca 2014

Pullip Familly / Nienawidzę jakości bloggera ;_;

.
.
.
.
.
Toshiko ma narobione ponad 100 zdjęć, jednak do tej pory tylko parę się nadawało do jakiejkolwiek obróbki ._.
Pomijając ten temat zamówiłam małej obitsu 21 cm <będziemy robić hybrydkę :3> i trochę ciuchów, oraz wyczekane ''conversy'' od pullip familly :D Oczywiście nie było dostępnego normalnego obit. co zmusiło mnie do kupienia tego z podstawką magnetyczną, naturalnie też droższego ;_;.
Ale nie ma tego złego co by na dobre nie wyszło, bo złapałam ostatnie błękitne trampole :3
Prócz braku słońca i kochanej jakości blogera i mojego aparatu nie jest źle, nie narzekam :)
Do usłyszenia, bużka! -3-

Jakość kompletnie [*]


Nie wiem co blogger zmajstrował mi przy tym zdjęciu, ale jest koszmarnej jakości i jakieś niebieskie ;_;
Nie można mieć w życiu wszystkiego..

~


2 komentarze:

  1. Gratuluję obitsu, nie mogę się doczekać Toshiko w nowym ciałku ^^ Powodzenia! ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już doszło, musze przyznać, CUDOWNE w porównaniu do stockowego ciałka ;_;

      Usuń