Zakładki :3

niedziela, 30 marca 2014

Awwwww czyli wypad do Ikei


Na początek chcę serdecznie podziękować wszystkim obserwatorom za ich wspaniałe i motywujące komentarze! <3
.
.
.
.
Większość lalkomaniaków pewnie wie, jakie skarby można znaleźć w Ikei ;3 ale o tym za chwile^^
Zostałam nominowana do LBS przez Qkajusię za co bardzo jej dziękuję :3
"Nominacja do Liebster Blog Award jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za "dobrze wykonaną robotę". Jest przyznawana dla blogerów o mniejszej liczbie obserwatorów, więc daje możliwość ich rozpowszechnienia. Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała. Następnie Ty nominujesz 11 osób (informujesz je o tym) oraz zadajesz im 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, który Cię nominował."
1. Jakie było pierwsze anime, które oglądałaś?
Angel Beats *o*

2. Masz jakieś rodzeństwo?
Niestety tak, dużo młodszą siostrę.

3. Na jaki temat nie masz ochoty się wypowiadać?
Hmm.. nie mam jakichś specjalnych tajemnic, żeby nie móc o czymś mówic ;D A własne zdanie wszędzie wyrażę bez skrępowania :P

4. Opisz siebie w 4 słowach
Wredna, Egoistka<choć wyjątki się zdarzają ;3>, Lalkomaniaczka, Koniomaniaczka :3

5. Twoje największe marzenie?
W końcu znaleźć idealne konisko i wykonać całą chcęlistę ;3

6. Co Cię najbardziej denerwuję?
Kiedy WREDNE MAŁE IRYTJĄCE dzieci zbiżają się do którejkolwiek z moich lalek i pytają czy mogą się nią POBAWIĆ ._. nienawidzę także chamstwa i prostactwa.

7. Jesteś tolerancyjna?
Jeżeli chodzi o osoby innej kultury, koloru skóry, homoseksualistów itd to oczywiście, nie toleruje natomiast idiotów -.^

8. Jak masz na imię? xD
Bambambarambarambambam......... Martyna :P
9. Skąd się dowiedziałaś o lalkach pullip?
Moja znajome posiadaja takowe i wpadłam w te słodkie oczka ;P

10. Co sądzisz o Yeolume?
Hmm.. zetknęłam się pierwszy raz, ale nawet mi się podoba ^^

11. Ulubiony model lalki?
Dal Dorony/Dal Edge/Dal Lunatic Alice/Byul Pollon/Dal Steampunk
Nie umiem wymienić jednaj ;//


Z kolei nominuję :
http://lady-sleepetka.blogspot.com/
http://yuurokamichiro.blogspot.com/
http://jagodziankowylittleworld.blogspot.com/
http://malfrue.blogspot.com/

nie mam więcej pomysłów kto jeszcze ;//
Tak więc moje 11 pytań:
1. Ile masz lalek? :D
2.Czy często robisz im zdjęcia?^^
3. Czy planujesz zakup kolejnych?
4. Jakie masz hobby?
5. Co jest Twoim najwiekszym marzeniem?
6. Najwyżej na wishliście?
7.Dal vs Pullip
8. Co najbardziej podoba ci się w Hoojo?
9. Od czego zaczęła sie Twoja lalkowa pasja?:3
10. Umiesz szyć?
11. Czy chciało Ci się na to wszystko odpowiadać? ;P




A teraz czas na powrót do tematu.. ( o ile komuś chciało się dojśc do tego miejsca ;P) czyli mój wypad do Ikei po niezbędny zestaw MEBELKÓW!*-*

1/2 pokoju bo się w kadrze nie zmiesciła :P

2/2



aww kanapa i dywanik + serduchoo <3



Dizajnerski stolikBl



I krzesło *-*

Wbrew pozorom ich wymiary sa idealne dla Dalek :3 Z tyłu jeszcze chowa się szafa, ale zapomniałam jej pstryknać fotkę < i tak bloger by zepsuł ._.>
 Także na dzisiaj to na tyle :3  
 +
biorę udział w candy :3




10 komentarzy:

  1. Hello from Spain: congratulations on the award. I enjoyed reading your answers. Beautiful furniture. I also have. Great photos. Keep in touch

    OdpowiedzUsuń
  2. Też mam te mebelki, są bardzo popularne wśród posiadaczy lalek, ostatnio myślę, że chyba zbyt popularne.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No niestety ;/ ja chciałam zrobić coś własnoręcznie, niestety czas mi na to nie pozwolił :(

      Usuń
  3. Widziałam te mebelki-są super!
    Nie ma za co dziękować ;-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Yay, te mebelki są totalnie rozkoszne. Chyba załatwię dla swojej panny podobną sofę ♥

    http://little-cigarette.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Booniuniuniu! Moja pierwsza nominacja, czuję się taka wybitna xD. Mebelki z ikei są idealne i dla przeciętnych Barbioch i dla Pullipow. Świetne zdjęcia!

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja tez powinnam kiedys urządzic pokoik lalkom ._. jednak ciagle odkladam to na potem, i jest jak jest D: czyli nie ma wcale v.v

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja się w końcu zebrałam w sobie i udało mi się cos zrobić! ^^

      Usuń