Zakładki :3

środa, 16 listopada 2016

Jak masz na imię?

No właśnie? Jak?
Moja wyobraźnia dawno umarła śmiercią tragiczną, dlatego może wam, uda wymyślić się mu jakieś dobre imię?
Tak, mój mały Moment jest w końcu w domu, obszyty i wymalowany!
Efekt końcowy przerósł moje oczekiwania - chłopak idealniejszy być nie mógł, jest dokładnie taki jak w mojej głowie - słodki i delikatny.

Jestem nim zauroczena do szaleństwa :)
Po długiej wędrówce makijażowo - ubraniowej, chłopiec po komplikacjach z kurierem zawitał w domu.

A co wy o nim myślicie? ;)















Na porządną sesje się wybierzemy dopiero jak pogoda przestanie być taka kapryśna:p

5 komentarzy:

  1. Mnie tam wygląda na Doriana 💖

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie wiem czemu ale pierwsze co pomyślałam to Edmunt. XD Tak czy inaczej powodzenia w szukaniu imienia, śliczny chłopaczek!
    Pozdrawiam~

    OdpowiedzUsuń
  3. Jest uroczy. :) hmm, może Jason? Blake? Wygląda mi też trochę na Akire(Akira, imię unisex).
    Pozdrawiam i powodzenia w szukaniu imienia :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Amadeusz, Ami *^*

    OdpowiedzUsuń
  5. A może Gabriel? Delikatne imię (i pierwsze, które przyszło mi do głowy)... hmh, albo Jose.

    OdpowiedzUsuń