Zakładki :3

wtorek, 26 kwietnia 2016

Let it out and say!



Dzieńdoberek.
Troszkę  Bardzo znowu zapuściłam bloga. Prawie pół roku?
No świetnie, a sobie kiedyś obiecywałam, że nie będę ;)
Nie wyszło. Na swoje usprawiedliwienie, mam to, że byłam bardzo pochłonięta przygotowaniami do egzaminów gimnazjalnych, no i niestety tak wyszło.
W obecnym momencie, nie mam przy sobie żadnej lalki, ALE ALE!

Przecież bez powodu, nie wracałabym na bloggera - za 2-3 miesiące < mam nadzieję, że tak szybko haha :'D> Powinnam mieć u siebie Dollzonowe szczęście. Liczę, że ten lalek/lala ( nie liczcie, że coś wyciągniecie o nim, przed jego przyjazdem >:D) będzie już tym, który ze mną zostanie. Przy okazji, skorzystałam z promocji w sklepie DollSquare i już z niecierpliwością obgryzam paznokcie, czekając na malca C:

Skoro już wszystko, mam nadzieję wymyślone, dorzucę jeszcze jedno zdjęcie, w trakcie odpoczynku lalkowego - może i nie związane z tym hobby, ale tak mi się spodobało, że gdzieś wrzucę C:



5 komentarzy:

  1. Cóż, trochę poczekasz ale na pewno warto. Już mnie zaciekawiłaś, szkoda że nic nie powiesz o przyszłym lokatorze ^^
    Jaki piękny koteł! Proszę, pomiziaj go ode mnie :'D
    Pozdrawiam ciepło~! ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Czekam, żeby zobaczyć <3 Śliczny koteł :33

    OdpowiedzUsuń
  3. Wreszcie wróciłaś :3
    Czekam na lalkę razem z Tobą. Na pewno będzie cudowna, ja to wiem.

    OdpowiedzUsuń
  4. Skąd Ty masz zdjęcie mojego kota ?
    https://scontent-ams3-1.xx.fbcdn.net/hphotos-xta1/v/t1.0-0/s526x395/12063406_565606916927046_307579432728820643_n.jpg?oh=0f2d430424d4e4ec8f1eff326a178be0&oe=57BAAC3F

    Co do lalek to każdy potrzebuje przerwy, ale z lalkowania chyba nie da się całkowicie zrezygnować :D
    Odkopałam bloga, pomalowałam nową lalkę, a tak się zapierałam że już nie chce mi się tym zajmować xD
    Udanej majówki !

    OdpowiedzUsuń