Zakładki :3

sobota, 2 maja 2015

My little lovely girl♥

~

Ukradłam trochę czasu i mogę napisać dłuższe wyjaśnienie wczorajszej notki :)

Poprzedni mejkap Hanayo niestety nie wytrzymał '' próby czasu '' i koniecznym było go odnowienie, a ponieważ dodatkowo znudził mi się jej ''imidż'' postanowiłam wysłać ją do customerki, kiedy dzień przed dostałam propozycje od pewnej cudownej osoby, która kupiła ode mnie Anabell, i zaproponowała pomalowanie Hany, ponieważ wciąż ćwiczy swoje umiejętności :)

To co zrobiła, przeszło moje najśmielsze oczekiwania - w życiu nie widziałam tak cudownie wykonanego mejkapu!  Z tego co mi wiadomo, wcześniej pomalowała jedynie sześć pukisiowych buziek.. A jednak, mejkap mojego cudeńka jest zaprojektowany i dopracowany  we wszystkich szczegółach ;)

Obecnie Arine nie maluje jeszcze na zamówienia, ale może w niedalekiej przyszłości coś z tego będzie :P

Tak czy owak, nie mogłam sobie bardziej wymarzyć mojej żywiczki, jestem nią w pełni usatysfakcjonowana - wygląda delikatnie i dziewczęco, szczególnie w połączeniu z nowym wigiem ;)

Niestety w związku z moim wyjazdem nie mogłąm zrobić jej lepszych zdjęć niż przy oknie telefonem, ale chyba nie jest aż tak źle ^^''
Wszystkie są podobne, bo nie mogłam się zdecydować które wyrzucić, więc daje wszystkie ;)















































~~~

UWAGA!
Właśnie mi się przypomniało, że jakiś czas temu minął rok bloga... także nowy wygląd Hanayo trafił się na tą okazje :)
W ciągu tego roku, poznałam masę wspaniałych ludzi i przyjaciół, a dzięki lalkom nie zanudziłam się na śmierć, natomiast bloga uznało za na tyle ciekawego, że warto go zaobserwować 54 osoby, dodałam 41 postów, w które weszliście prawie dziesięć tysięcy razy, a skomentowaliście je 524 razy!♥

(ノ◕ヮ◕)ノ*:・゚✧DZIĘKUJE!✧゚・: *ヽ(◕ヮ◕ヽ)

19 komentarzy:

  1. Jak na zdjęcia telefonem są bardzo ładne, ale czekam na lepsze, żeby w pełni zobaczyć jej cudną buźkę <3

    Aktualny wizerunek Hanayo jest obłędny, skradł moje serce!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Naczi, to chodź na meeta, lepiej na żywo wygląda ;P
      Dziękuję ♥

      Usuń
    2. Hana jest cudna, a można wiedzieć więcej o meecie?

      Usuń
    3. Chodzę z Naczi do szkoły i mieszkamy niedaleko, wiec jest to bardziej spotkanie niż meet, także sensacji nie ma XP

      Usuń
  2. O maaaaatkoooooooo <333
    Chcę ją zobaczyć, NAŁ.
    Nawet nie chcę myśleć, że w godzinę i mogłabym ją zobaczyć :')

    OdpowiedzUsuń
  3. Ta grzywka... OMG! Chyba zaraz oszaleję! Cudowna! Takie cudo! Zaraz umrę! A i reszta, też ok. ;-) Ale ogułem bardzo mi się podobał ten post, chodź trochę mało fotek.

    OdpowiedzUsuń
  4. Hanayo jest prze urocza, jest taka delikatna... i jeszcze ten różowy wianuszek. Sama słodycz

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna! Makijaż jest śliczny i nie mogę się doczekać kolejnej porcji zdjęć! Hanayo zdecydowanie skradła moje serce <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Szkoda, że nie dałaś zbliżenia na ten makeup bo po takich zdjęciach trudno jest mi wyrazić opinię, widzę, że make up ma, ale nic poza tym ;) Za to futrzasty czy wełniasty wig jest bardzo wg mnie pasuje, sama też bym taki jej wdziała :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Próbowałam coś zrobić, jednak mój aparat za nic nie chce złapać ostrości z tak bliska>~<
      Dziękuję :)

      Usuń
    2. Szkoda :(znam ten ból, mój aparat siada i już niemal same buble zamiast zdjęć robi ;/ a panna i tak wygląda ślicznie <3 zazdroszczę Ci takiej cudnej lalki <3 :)

      Usuń
    3. Dzięki, ciekawe jak z furka by taki rogal wyglądał ;)

      Usuń
  7. Świetnie wygląda, zwłaszcza z tym wiankiem :) I również czekam na dokładniejsze zdjęcia buźki. :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękna <3 Idealna.. *-*

    OdpowiedzUsuń
  9. Jakie przecudowne oczęta *.*

    OdpowiedzUsuń
  10. Ma śliczny face-up, wygląda jak prawdziwy człowiek *0*

    OdpowiedzUsuń