Zakładki :3

sobota, 8 listopada 2014

Blog mi umiera :( / Jesienny plener






Coraz mniej się dzieję, coraz mniej osób odwiedza i komentuje D:
Tak wiem, to moja wina, bo prawie nie piszę.. Ale kiedy nie mam o czym ;/

Co prawda ciuchy dla Hanayo powinny być u mnie w poniedziałek, nowy lokator w tym tygodniu, a spodnie za dwa :) Także może będzie o czym pisać ;)

Btw. Mam dzisiaj parę zdjęć z przed miesięcznego wypadu do lasu ^^'' Mało ambitnie, wiem.. Ale nie miałam żadnego pomysłu na sesję w ostatnim czasie. Jeszcze w swojej dotychczasowej sukience ^-^


Myślałam czy nie zorganizować by jakiegoś konkursu/candy.. Ale nie mam pomysłu na nagrody... Ale coś się wykombinuję, myślę, że jak stuknie 50 obs. i 6000 wyświetleń to możecie się szykować :D

Bez przedłużania, moja kochana Hanayo, w ostatecznej < prawdopodobnie> wersji wyglądu :)











H:  Idziemy do lasuu :)










H: Jestem TAPMADL! :D


Bardzo podoba mi się to zdjęcie. Myślę, Hanayo wpasowała się w klimat :)






I oczywiście postój na piknik w lesie, a co :P








Zdjęć mało, nie bijcie >.< Reszta była za ciemna :(

W przyszłym tygodniu mam nadzieję zasypię Was fotami obu lalek, jak się poczta ruszy! ^.^


Pozdrowienia dla Was i Waszych lalek! C:

BTW. Krótkie pytanie jeszcze... czy ktoś z moich kochanych, uzdolnionych graficznie obserwatorów zrobiłby mi nagłówek na bloga ze zdjęciami ?:) < podałabym jakimi :) >

Do napisania! :D

15 komentarzy:

  1. Kto będzie Twoją drugą lalką?
    Nie liczy się ilość zdjęć, ale jakość, a z tym nie masz problemu :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Poznacie za tydzień ^.^
      I dziękuję <3
      Co do lalki, zdradzę tylko tyle, że będę miała wielkie plany z nią i Celinką ;D
      Tak, to dziewczyna :P

      Usuń
  2. "Umiera" ? Kochana, jeśli nie masz czasu pisać teraz, kto powiedział, że później go nie znajdziesz ;) ? Trzymam kciukale za kolejną pannę, a zdjęcie "piknikowe" ujęło mnie za serducho ;).

    OdpowiedzUsuń
  3. Czekam już na Twoją nową lokatorkę! <3 Śliczne zdjęcia, masz boska lalkę.

    OdpowiedzUsuń
  4. Hm, ciekawa jestem co wykombinowałaś. Myślałam że może jakiś chłopaczek, ale jak tak to nie wiem... Czekam. :3 Śliczne focie. :3
    Pozdrawiam. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczniutkie zdjęcia :D Jak nie masz o czym pisać i robić posty to rób posty o niczym XD

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie poddawaj się!
    Pisz! :33
    Zdjęcie drugie ma to coś *&*
    Czekam na nowego ziomka lub ziomke! :'D
    (http://czakao-no-sekai.blogspot.com/)

    OdpowiedzUsuń
  7. Myślę, że lepiej pisać rzadziej posty, ale za to z wielką chęcią i pomysłem, więc niczym się nie przejmuj. =^w^= Może ta niesprzyjająca pogoda tak na Ciebie działa?
    A owszem, Hanayo idealnie wpasowała się w klimat, jest taka śliczna~♥
    Aw aw ciekawa jestem nowej lalki :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Jak to umiera? :o
    Masz świetną, nową lalkę i jak widać będzie nowa lokatorka, więc będzie się działo! :D
    Świetne zdjęcia, jak zawsze <3

    OdpowiedzUsuń
  9. Sorzedałaś Flo?

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczne zdjęcia ^-^ Nie martw się. Najważniejsze, że jeszcze całkowicie nie opuściłaś bloga. Bo znam takich co piszą raz na pół roku ;)
    Pozdrawiam <3

    OdpowiedzUsuń
  11. Obserwuje i czekam na candy orz NOWEGO LOKATORA ! ^>^
    Szalejesz nie powiem <3
    Pozdrawiam Kamyczek

    OdpowiedzUsuń