Zakładki :3

poniedziałek, 20 października 2014

Arrival.. głowy?

Tak tak, Główka Hanayo już w domu <3


Ila niesamowicie się spisała! <3 Kocham moje maleństwo!
Dodatkowo, doszedł także wig i buciki mojej żywicy.. czy życie może być lepsze? ^U^
BTW> chciałabym BARDZO podziękować wszystkim kochanym osoba, które tak masowo napisały pod poprzednim postem.. postanowiłam kontynuować, choćby tylko z Hanayo, ale zastrzegam, że nie poprzestanę na jednej ślicznotce <3


 Nie mam zbyt wiele czasu, dlatego od razu przedstawię Wam to, co udało mi się zrobić, sekundę przed ulewą, w słabym świetle, ale zasze..^^






Przedstawiam serdecznie....







HA-NA-JO ! ♥



Moje śliczności *O*







Dziwną ma tutaj minkę z tej perspektywy.. '' ja nic nie wiem ! O.O ''







Buciory <3








Ten wzroook.. rozpływam się :#3






I ostatnie.. kocham ją mooocnooo!!




Dzisiaj tylko tyle// niestety, nie wyrabiam się z życiem ^^'' Następnym razem obiecuję zrobić porządniejsza sesję! :D

OK? :#)





10 komentarzy:

  1. Słabe światło? Porządniejszą sesje? Kobieto przecież te zdjęcia są boskie. A te ciemne to już w ogóle. Pełna profeska :D
    Pozdtawiam Mańka @.@

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojej, dziękuję, nie sądziłam, że tak się mogą spodobać! :)

      Usuń
  2. Te dwa ostatnie zdjęcia, awawaw! *w* Tak samo jak Honajo. <3
    Chciałaś odejść, czemu ja nic o tym nie wiem? :c

    OdpowiedzUsuń
  3. Przeeeepiękna! Kocham te jej oczy *^*

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczniutka :D Te oczęta wyszły tak sztucznie i prawdziwie za razem :P

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne zdjęcia <3 A lalka to już prawdziwe cudo! :3

    OdpowiedzUsuń
  6. Przedostatnia fotka, takie love <3 Ostatnia też, ale przedostatnia najlepsza :D
    Hanka ma cuuudnyyy ten meeejkaaap <3
    Buciory wymiatają, a kieca to ta wiesz która, którą miałaś mi pokazać? :3 Prześliczna jest.
    HANKA LOVEEEE <333

    OdpowiedzUsuń